Розвиток реклами: вивіски

Ще одним видом реклами були вивіски. Так, вони не були лише найменуванням. У собі вони несли повну інформацію про виробника та товар, як зараз роблять сучасні люди, що можуть знайти по найменуванню всю інформацію в інтернеті. Подробицями поділиться Kharkovchanka.

Вивіски займали значиме місце у рекламі того часу, адже саме вони закликали зайти до магазину чи кондитерської покупців. Вивіски стали однією з форм візуальної реклами, адже не зважаючи на розмір, вони містили у собі не лише назву поміщення, але й невеличкий опис : чий це магазин, у якому році засновано, або які товари запропоновані, та чому вони є найкращими.

Вивіски містили найрізноманітніші описи та розміщувались над воротами, над дверима, над приміщенням у вигляді стягу, мали форму вказівних знаків та запрошували зайти до приміщення як на стінах, так і на вікнах. Але було щось надзвичайне у вивісках – навіть якщо вони були громіздкими, великими, занадто яскравими, це не виглядало негарно. Над вивісками працювали спеціальні контори-майстерні, які за замовленням та потребами володарів магазинів/залів/цирку та навіть театрів робили справжні вироби мистецтва, що високо ціняться і до нині.

Вивіска є справді великим візуальним об’єктом реклами, та має значні переваги перед іншими формами, адже потенційний покупець бачачи назву одразу розумів, у який магазин йому потрібно. Вивіски мали лише статусні установи, що свідчило про класову приналежність господаря та рівень , на якому зроблені предмети продажу.

Найрізноманітніші назви , найрізноманітніші логотипи.. Адже не могли вивіски бути однаковими. Тому працівники майстерень мали каталоги з вивісками міста не тільки власного видавництва, але й інших ремісничих, щоб замовники не мали претензій.