Розвиток реклами: ярмарки

Другим за старовинністю був спосіб реклами – ярмарки. Адже тільки уявіть собі, скільки жінок, побачивши гарні речі одразу ж мали придбати їх. Детальніше розповість Kharkovchanka.

Ярмарки – регулярна торгівля широкого значення: ринок, періодично організовуваний в традиційно визначеному місці; сезонний розпродаж товарів одного або багатьох видів.

По-перше, ярмарки влаштовувались як свято – з іграми та забавами, по-друге, нерідко ярмарки відвідували усією родиною, що було свого часу родинним виходом «у світ». Також, на ярмарки з’їжджалися люди з далеку, роблячи покупки та везучи цілі ватажки товарів до своїх селищ. 

Ярмарок є одним із видів реклами, а саме – розповсюдженні товарів та чуток про них. Наприклад, своїй великій популярності Павлопосадські хустки зобов’язані саме ярмаркам. Жінки, що приїздили до сезонних ринків, купляли хустини, та везли нову моду до своїх селищ, тим самим розповсюджуючи та рекламуючи товари. Так сталось із багатьма речами , що отримали популярність у ранній імперській період : одяг на пуху, привезений із Азії, іноземні солодощі, ножі із дерев’яними рукоятками та інші.

Саме ярмарок – дійсно представник аудиального методу розповсюдження інформації. Кожен торговець запрошував до своєї лавки, викрикуючи назви товарів, що він мав. Тому, нерідко ярмарки називали «балаганом» за їх шум та галас. Реклама на ярмарках здійснювалась методами самореклами, масової зацікавленості та людської цікавості – спочатку, йшли зацікавлені люди, які почули ті слова товарів, що їм потрібні, згодом, до того місця підходили ще люди, що робило скупченість, а згодом, підходили ті, хто навіть не знав. Що знаходиться у лавці – вони йшли тому, що там була велика кількість людей, а це значить, що , можливо, можна було знайти для себе «щось цікаве». Саме тому, на ярмарках найбільш важливим для покупців було привернути увагу до свого торгівельного місця, запрошуючи покупців усіма способами.