Розвиток реклами: виставки

Одними з найбільш дієвих реклам минулих століть була виставка.  Адже, тільки уявіть, жінка могла приміряти капелюшок або плаття, і замовити собі таку ж.  Подробиці розповість Kharkovchanka.

 Кілька століть тому існували виставки для ознайомлення людей з товарами і новими речами тієї чи іншої галузі: художні, промислові, сільсько-господарські, присвячені дитячим іграшкам, ремеслу, жіночому одязі, виставки, які представляли іноземні товари Європи і Азії, виставки коней і собак, так  інші.

  Виставки – це реклама для інтелігенції, освіченого населення, графів і великих землевласників, для людей, мали не одну сотню / тисячу душ залежних селян, і не одну тисячу рублів прибутку на місяць.

  Перш за все, на виставках люди бачили екземпляри – як це буде працювати по техніці, а яким буде цей щеня, коли стане дорослим собакою, як цей кінь перестрибує через високі перешкоди та інше.  Звичайно, багато людей, «Сомон» того часу приходили на виставки для розваги, але бачачи новітні До речі, в «вищому» світі починали говорити про них, і інформація поширювалася на великі відстані, проходячи через уста і вуха багатьох людей, зустрічаючись в стінах палаців  і графських будинків.

  Отже, цей метод є тільки для обраного класу населення, з односторонніми поглядами і звичками, на відміну від ярмарок, де було різноманітність товарів.