Розвиток реклами: картки

Сучасні каталоги з одягом пішли від… Карток, де був намальован цей саме одяг! Але вони діяли вже п’ять сторіч тому. Детальніше розповість Kharkovchanka.

Лубки – картки розміру А6 з картинками, що мали обіг як в одиничному виді, так і в комплекті з іншими картками. Вони містили на собі картинку з товаром та її назву, на зворотному боці містився опис та схема для застосування того чи іншого предмету.

Лубки розповсюджувались серед селян , оскільки вони не мали змоги читати. Коли люди отримували так званий «каталог карток», вони ознайомлювались із його змістом та обирали товари для себе, або просто мали до уваги, що є такі чи інші предмети, щоб потім купити їх.

Лубок отримав назву, як «народна картинка». Він відрізнявся своєю лаконічністю та простотою для розуміння, тому отримав велику популярність серед населення. Саме від цих лубків пішли сучасні журнали мод, адже вони прості у застосуванні, не мають жодніх написів про історію створення кожної речі або ж її матеріалів, та мають лиже зображення та картинки речей.