Розвиток реклами: реклама на конках та трамваях

Сучаним аналогом наступного виду реклами є розміщення реклами на авто, та інших засобах місього руху. Детальніше розповість Kharkovchanka.

У 18 столітті набрало популярність розміщення реклами – афіш та плакатів, малюнків саме на конках, адже вони переміщувались по усьому місту, та їх бачили як інтелігенція, так і звичайні люди, місцеві та приїжджі.  Зазвичай, на конках розміщували назви магазинів одягу , як, наприклад, «Будинок моди та Сумській», та інші. У Харкові подібний вид реклами був надзвичайно популярним.

Ефективність реклами була позначена тим, що її бачила велика кількість людей. Та це сприяло розповсюдженню та активізації візуальної реклами саме у місцях, адже її ефективність була занадто високою.

Рекламу кріпили таким чином : на особливому великому листі паперу, що було вкрито лаком, чи звичайною фарбою малюнки, які із часом замінювали на нові або домальовували змінні речі, що погіршились від постійного впливу погоди та кам’янців дороги. Також, завдяки реклами на конках почала розвиватись галузь, за якою володарі приватних трамваїв брали гроші за оренду місця, де була розміщена реклама.