Розвиток реклами: перше рекламне агенство

Перше рекламне агентство з’явилось у 1878 році, за час правління Олександра Другого,  та отримало назву : «Центральная контора объявлений торгового дома Л. Метцель и Ко». Філіал цього агенства існував у Харкові. Детальніше розповість Kharkovchanka.

Спочатку Людвіг Метцель пропонував клієнтам розміщення оголошень в періодичних виданнях. У агентства були зв’язку з 80% центральних і регіональних періодичних видань. До завдань «Центральної контори оголошень» входили прийом і розміщення у пресі приватних і комерційних оголошень. Незабаром Метцель налагодив контакти періодичними виданнями Європейських країн і агентство вийшло на міжнародний рівень. Контора Людвіга Метцеля пропонувала повний цикл послуг зі складання, перекладу на іноземні мови, дизайну та розміщення оголошень в провідних світових виданнях.

Завдяки таланту та енергії Людвіга нове справа розрослося в найбільше за дореволюційних часів торгове підприємство, випередив за масштабами своєї діяльності більшість подібних установ за кордоном.

Про діяльність агентства ми можемо судити по рекламному плакату контори Метцеля. Рекламний текст говорить: «Ви пов’язані масою різних дрібниць, завдяки яким ви не можете здійснити наміченої мети – розвинути свою справу. Якщо ви звернетеся в Торговий дім Л. і Е. Метцель і К °, то Вам допоможуть досягти бажаного за допомогою вмілої реклами, що полягає в правильному розподілі оголошень по виданням, в їх витонченому зовнішньому вигляді і логічному змісті ».

У 1882 році на 1-й Всеросійській художньо-промисловій виставці в Москві Л. Метцель побудував на власних коштах павільйон для колективної виставки столичного та обласного друку, де було показано її розвиток за попередні 25 років.